× Dashboard Helpdesk FAQs Activiteiten bezoeken Inloggen

Helpdesk

Momenteel is er niemand van de helpdesk online. Mogelijk staat het antwoord op jouw vraag tussen de FAQs. Als dit niet het geval is kun je onderaan de pagina je vraag via het helpdesk formulier insturen.

Aanmelden activiteit

Je kan een activiteit aanmelden via dit formulier. Nadat je het formulier hebt ingevuld, zullen wij jouw activiteit publiceren. Je ontvangt hiervan een bevestiging.  

Dit is geen probleem. Je hoeft niet alle informatie gelijk in te vullen. Probeer zo compleet mogelijk te zijn. Je kunt nadat je bent ingelogd op het platform rechtsboven in bij “Mijn activiteit” altijd de informatie aanpassen en aanvullen. 

Nee, dat hoeft niet. Wanneer je jouw activiteit aanmeldt via het formulier, vragen we jou direct een wachtwoord aan te maken voor het platform. Met dit wachtwoord en jouw e-mailadres kun je hierna inloggen op het platform.

Je kunt in het formulier kiezen om zelf de registratie te verzorgen. Je vult de URL waar deelnemers zich kunnen aanmelden in via het formulier. Dit jaar is het ook mogelijk dat wij de registratie verzorgen. Deelnemers melden zich eenmalig aan voor het platform en kunnen zich daarna aanmelden voor specifieke activiteiten. Jij kunt te allen tijde de deelnemerslijst inzien en downloaden via “Mijn activiteit”. We vragen je uiterlijk een week van te voren alle deelnemers een bevestiging te versturen.  

Ja, dat kan. Zij klikken op de activiteit en kunnen contact opnemen met de contactpersoon. Jouw persoonlijke gegevens zijn hierbij beschermd. Zij sturen via het platform een e-mail naar het door jouw doorgegeven e-mailadres.  

Ja, zeker. Je kan je net als alle andere deelnemers ook andere activiteiten bezoeken. 

Heb je gekozen voor aanmelden via het activiteitenplatform? Dan kun je onder Mijn Activiteit - Aanmeldingen de lijst met aanmeldingen terugvinden. Je kan via het activiteiten platform een bevestigingsmail verzenden. Je kan ook de lijst met deelnemers downloaden en vanuit je eigen mail een bevestigingsmail verzenden. Zorg ervoor dat je uiterlijk één week voorafgaand aan jouw activiteit een bevestiging verstuurt aan je deelnemers met alle praktische informatie, zoals de locatie of vergaderlink, het tijdstip en eventuele andere belangrijke zaken. Heb je vanuit je eigen email de bevestiging verstuurd? Let er dan op dat nieuwe deelnemers niet automatisch de bevestiging krijgen, dus stuur nieuwe deelnemers vlak voor aanvang van de activiteit ook een bevestigingsmail.

Ga naar mijn activiteit > bevestigingsmail. Hier kun je alle informatie toevoegen voor de deelnemers. Als je aanpassingen in de tekst hebt gedaan, scroll dan naar beneden naar ‘wijzigingen opslaan’. Nadat je je wijzigingen hebt opgeslagen kun je via testmail een mail naar jezelf verzenden om te kijken of alles goed staat. Als alles goed staat kun je de mail definitief verzenden. Deze mail zal vervolgens ook worden verstuurd naar nieuwe deelnemers.


Registreren en activiteiten bezoeken

Als je activiteiten wilt bezoeken is het van belang om eenmaal geregistreerd te zijn op het platform. Om te registreren op het platform, ga je naar ‘activiteiten bezoeken’ rechts bovenaan de homepagina. Hier maak je een e-mailadres met wachtwoord aan. Wanneer jouw profiel is aangemaakt, ben je automatisch ingelogd op de website. 

Om in te loggen op het platform, ga je naar ‘inloggen’ rechts bovenaan de homepagina. Hier vul je jouw e-mailadres en wachtwoord in. Zorg ervoor dat je geen spatie na je e-mailadres invult, dit geeft namelijk een foutmelding waardoor het inloggen niet lukt. Lukt het alsnog niet in te loggen? Neem dan contact op met de helpdesk. 

Ben je jouw wachtwoord vergeten en kun je daardoor niet inloggen? Als je naar de inlogpagina gaat, klik je op ‘wachtwoord vergeten’ en voer je je e-mailadres in. Je ontvangt per e-mail een link voor het resetten van je wachtwoord. Deze link is 60 minuten geldig. 

Wanneer je je eenmalig hebt geregistreerd voor het platform, kan je je aanmelden voor specifieke activiteiten. Op het dashboard vind je alle activiteiten onder elkaar. Klik op de activiteit van jouw keuze. Hier vind je een aanmeldknop. Wanneer je hier op klikt, verplaatst deze activiteit naar “Mijn activiteiten”. Hier vind je alle activiteiten waarvoor je bent aangemeld. 

Onder “Mijn activiteiten” vind je alle activiteiten waarvoor jij bent aangemeld. Klik op de activiteit waarvoor je je wilt afmelden. Je vindt hier een afmeldknop. Je bent afgemeld voor deze activiteit. 

Alle activiteiten onder “Mijn activiteiten” kan je in jouw agenda zetten. Je vindt een kalendertje bij het tegeltje van de activiteit. Klik hier op en je Outlook agenda opent. 

Voor specifieke vragen over een activiteit kan je contact opnemen met de organisator van deze activiteit. Je vindt de contactpersoon bij de activiteit op het activiteitenplatform.

De organisator van de activiteit heeft een bevestigingsmail verzonden met de deelname link. Geen mail ontvangen of ben je de link kwijt? Dan kun je naar ‘mijn activiteiten’ gaan. Klik hier op de desbetreffende activiteit. Hier kun je de deelname link vinden. Let op! Deze link staat alleen bij ‘mijn activiteiten’ en dus niet bij het dashboard. De link is pas zichtbaar 15 minuten voordat de activiteit begint. De activiteit staat dan op ‘live’ en als je erop klikt, kom je terecht in de link van de activiteit.

Organisatoren kunnen ervoor kiezen om hun activiteit te publiceren na afloop. Op deze manier kun je de activiteit terugkijken. Organisatoren kiezen zelf of zij gebruik maken van deze mogelijkheid. Indien je wilt weten of de activiteit terug te kijken is, kun je het beste contact opnemen met de desbetreffende organisator.


Interactie

Je kunt via het platform contact opnemen met organisatoren en andere deelnemers. Het kan zijn dat diegene heeft aangegeven dat zijn/haar gegevens niet gepubliceerd mogen worden. Dit kan diegene aanpassen als hij/zij inlogt en de voorkeuren in zijn/haar profiel wijzigt. Klik hiervoor rechtsboven op ‘profiel’. 

Je kunt via het platform contact opnemen met organisatoren en andere deelnemers. Je kan via je persoonlijke profielpagina aangeven of je wel of niet wilt kunnen chatten en/of mailen op het platform. Als iemand heeft aangegeven dit niet te willen, kan je met diegene niet chatten en of mailen. Deze voorkeuren zijn te wijzigen rechtsboven op de pagina bij ‘profiel’. 

 

Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Stel dan via onderstaand formulier je vraag aan de helpdesk.

*
*
*
 
 
 
* verplichte velden
 

naar
boven